Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 3)
Da ich keinen blassen schimmer hab wie ich meinen beitrag aus dem Mr. O thread als link hier reinsetz hab ich ihn einfach kopiert!
Meine ergebnissliste kommt später ich will wissen wer wirklich an den start geht und es sind ja noch ein paar wettkämpfe!!
Jay demnächst mit Glatze!?!
--------------------------------------------------------------------------------
Das Hab ich grad auf Bodybuilding.com gelesen also lt. der septemberausgabe der amerikanischen flex soll Jay gesagt haben das wenn er dieses Jahr wieder gegen Coleman verliert er sich ne Glatze rasiert!
hier ma der orig.text:
Jay (Cutler) To Shave His Head If He Loses To Ronnie This Year - Flex
--------------------------------------------------------------------------------
Guys in the newest issue of Flex that is out right now, on page 90 in an interview, Jay said that he will shave his head if he loses to Big Ron this year. He also said that his hair is vital to his marketing image; but that's how far he's willing to go to win. Check it out for yourselves guys.
Now, let the fun begin. How many of you now actually want Jay to lose so we can see him bald? Do you guys think he can really pull it off and that, him willing to go that far, may be what exactly he needs to win this year's Mr O? Or, is Jay on crack or something? Now imagine a Jay without hair