Umfrageergebnis anzeigen: >>>>>>>> TOP 3 <<<<<(Stand 09.04.2010)
- Teilnehmer
- 28. Sie dürfen bei dieser Umfrage nicht abstimmen
-
Adzievski Oliver
-
Antonek Mark
-
Atoyan Grigori
-
Chacon Damaso
-
Deckard Omar
-
Demetriou Constantinos
-
Efferding Stan
-
Haley Marcus
-
Kafalianos Michael
-
Van Steenberthe Mario
-
Yamagishi Hidetada
-
Mishin Eugeny
-
Tarek Elsetouhi
-
also bei allem respekt für die athleten, aber ein so schwaches teilnehmerfeld bei einer pro show hab ich lange nicht gesehen. also die mr.O quali sollte doch drin sein für tarek
-
Sportstudent/in
ja echt... is aber auch ein komisches datum. mitten zwischen der arnolds und nyp. früher war es doch so, dass es quasi drei zeiträume geballt gab, in denen die contests stattfanden (jeweils um die arnolds, noc und mr o herum)... da verteilten sich dann die großen namen auf die jeweiligen zeiträume... jetzt sind sie viel weiter auseinander, klar das dann die größeren namen nicht das risiko eingehen wollen ihre vorbereitung zu versauen und sich nur noch auf die wichtigsten konzentrieren...
vielleicht um die kleineren contests wichtiger zu machen, aber das gegenteil wird so der fall sein, denn ein contest steht und fällt mit den teilnehmern...
Bodybuilding-Illustrationen und mehr:
www.hoacore.de
https://www.facebook.com/hoacore.hamburg
https://www.facebook.com/klesse.fitness.illustration
Gerne Teilen und Liken 
-
Junior ADMIN
Noch Fragen????
1 Tag vorher
Wer Schreib/Tippfehler findet kann sie behalten!
Mir ist egal ob du schwarz, weiß, hetero, schwul, lesbisch, klein, groß, fett, dünn, reich oder arm bist. Wenn du nett zu mir bist, bin ich nett zu dir. So einfach ist das!
Außer Du bist ein Grüne- Wähler. Dann quatsch mich nicht an!
BITTE stellt mir keine Ernährung & Trainingsfragen mehr über PM dazu haben wir das Forum!
DSG in Aktion Part1-- DSG in Aktion Part2
Mein Trainingssystem "PBs"
NEW -- 3x10+3PBs--NEW
-
Men`s Health Abonnent
WattN Rücken HAMMER
-
Flex Leser
mal schaun wie es auf der bühne aussieht.
auf den fotos einen tag vorher, gefallen mir fast alle athleten immer besser
...hat das System verstanden.
-
Sportstudent/in
-
Junior ADMIN
 Zitat von big_daddy
Open Men
Oliver Adzievski- Sweden
SR: Good Structure, Color but holding H2O. Calves look good, Needs more Thickness to match hs height.
Mark Antonek- USA
SR: 1st Pro Show. Good Arms, Side shots look good, small waist. Calves look good, a bit light in color. traps look great!
GF: Working with him, he needs more size, good condition.
Grigori Atoyan- USA
GF: Great legs and calves. I'm working with him too! Side tri looks awesome.
SR: Dark color, Very full and round. A bit softer from the rear. Calves are great!
Damaso Chacon- Venezula
GF: Good size, condition is off.
SR: Good "V" Shape! Light in color. Could use more Hamstrings. Soft from the rear
Omar Deckard- USA
GF: Looks good, legs separated. Needs to be tighter too but he has improved!
SR: Good shape, till needs more size to match his tall frame. Needs more "Detail & Thickness"
Constantinos Demetriou- Australia
GF: Great Physique, good condition. Calves are good!
SR: Very nice Tan. Abs look thick and deep! Good balance, Very athletic looking. Back is dryand hard! A tad slight in the Hams, glutes coul be tighter. Very balanced
Stan Efferding- USA
GF: Condition is off. Needs to nail hi Condition in back and glutes.
SR: Deep rich color. Taller guy, Chest is full, Calves sliced but slight in size. Needs to tighten glutes. Good Biceps shot but needs thickness overall.
Tarek Elsetouhi- Egypt
GF: very good from the front. Thick, Tris are sliced! great Abs.
SR: Good showing, Hams could be tighter, Side shots are impressive Chest is ripped.
Marcus Haley- USA
GF: Worked with him, today he is his Best as a Pro! Back is thick, Glutes are in.
SR: Best he's been in a while! Ripped Pecs, Abs diced! Arms looking good! Thighs came up, detail when Flexing!
Michael Kefalianos- Australia
GF: In good shape as always! Looks very good from the front! Ripped up Pecs! Harder when flexing
SR: Thick bodybuilder! A tad soft, Back is peeled, needs width. Put together a bit strange but wheels are huge!
Eugeny Mishin- Russia
GF: Best he has ever looked! Came in shape this time. I'd like to see more thickness on his back. Brough up his chest and thighs.
SR: Hard, vascular but needs more Muscle Size and thickness for his height. Side Shots are very impressive, Hams ripped. Great personal showing!!!!!!!!
Heinz Senior- Venezula
GF: Soft, Legs need sweeps and size. From the rear....No comment.
SR: Needs to be harder. Out of his league here
Mario Van Steenberghe- Belgium
GF: Never seen this guy before? Small calves.
SR: Nice shape but needs Thickness. Side shots are impressive. Good condition, Legs needs sweeps and size. Cut upper body and back!
Hidetada Yamagishi- Japan
GF:
SR: Thick across the chest and arms.. Legs came in! Harder when posing! Side shots looks great! Good Side Tri!, XMAS tree coming in. Back work helped.
Joe Palumbo:
SR: Wide shoulders, soft from the rear. Late 40's. Good Twisting shots, holding too much H20.
Hard chest.
Nathan Wonsley:
SR: Full Round Muscles. No Color. Big legs, posing needs work. Not enough detail
1st Call Out
Marcus
Hide
Eugene
2nd Call Out:
Mark
Grigori
Tarek
Michael
Demitrious
3 Call Out
Omar
Nathan
Oliver
Mark
Grigori
4th Call Out:
Stan
Heinz
Joe
Mario
Damaso
Vorwahl Clip
http://mdtv.musculardevelopment.com/...ybuilding.html
-
75-kg-Experte/in
hide hat ein nabelbruch wies aussieht
-
Junior ADMIN
Mir ist egal ob du schwarz, weiß, hetero, schwul, lesbisch, klein, groß, fett, dünn, reich oder arm bist. Wenn du nett zu mir bist, bin ich nett zu dir. So einfach ist das!
BITTE stellt mir keine Ernährung & Trainingsfragen mehr über PM dazu haben wir das Forum!
NEW -- 3x10+3PBs--NEW
-
Junior ADMIN
1. Hidetada Yamagishi
2. Marcus Haley
3. Eugeny Mishin
4. Michael Kefalianos
5. Costantinos Demetriou
6. Tarek Elsetouhi
Leider hat Tarek nicht die notwendige Härte gebracht!
NEW -- 3x10+3PBs--NEW