Seite 3 von 3 ErsteErste 123
Ergebnis 21 bis 23 von 23
    Sportstudent/in Avatar von Nordmann979
    Ach so, noch ein paar Worte zu Arnold, hab ich vergessen. Ich bin muß zugeben, daß ich kein großer Arnifan bin und nicht mal seine Filme besonders mag. ABER was der Mann für das Bodybuilding geschafft hat wird, meiner Meinung nach, nie wieder jemand erreichen. Ohne Arnold Schwarzenegger gäbe es Foren wie dieses vielleicht gar nicht und Leute wie brandinerser könnten solch unqualifizierte Bemerkungen gar nicht von sich geben. Daher hab ich großen Respekt vor Arnold, egal ob mit Kraft und Block bei den Kniebeugen oder ohne.

Neuer Benutzer
    hier ein paar fakten zu hr. schwarzenegger:

- begann mich gewichtheben
    - hat mit 18 jahren 300kg im kreuzheben gezogen
    - war 2 mal deutscher meister im kdk
    - drückt 180kg 10 mal

also wer jetzt wirklich glaubt dass der arnold keine 120kg beugen kann ist richtig beschränkt!

ps. wow 100kg kniebeuge, willste damit im kindergarten oder bei den schwangeren frauen mitbeugen

Neuer Benutzer

isxwmz

tapety do samsung avila jeden dzien ebook chomikuj Najladniejsze dziewczyny z facebooka alexandra poplyniemy daleko tekst chwyty swiateczna tapeta 1366 mazda enhanced diagnostics add on wszystko o van basco kleopatra krolowa nilu rs jak grac w ninjago film real steel elite board nuty na fortepian do jest taki dzien p klasowa niemieckiego kl 1 chopikuj] metin2 mod 2011 xenox erotyczne motywy na nokie 5230 download 101 pozycji seks lesbijski pdf rozum i serce suzana mp3 wodbo 1 7 silnik download angry birds gry swiateczne skyrim prophet pl oddam ptaki w dobre rece crack nfs most wanted chomikuj samsung s5620 aplikacje minuty w simplus 2011 conter strike1 6non steam download zamkor zbior zadan pdf mikroekonomia zbior zadan begg chomikuj darmowa mala ksiegowosc rzeczpospolitej [rs]listy do m spolszczenie do the elder of scrolls v dodatki na nokie 5530 sherlock na dvd gry 3d na nokie n8 do pobrania ja kaca mam silnego pila spalinowa tajga 214 gry do pobrania za darmo skate 2 rs misfits lektor pilot do tv na androida chomikuj fifa 12 sprzedam limanowa puzzle erotyczne do ukladania download wszystko o van basco zoo empire pobierz pelna wersja za darmo serial kiedy sie zakocham odcinek 90 key do mafia 2 playtube do pobrania filmy bez limitu spolszczenie do the elder of scrolls v polityka gospodarcza cwiklinski jak zmniejszyc rozrzut gry na ps2 dowland swiec gwiazdeczko pianino star wars zalukaj sprawdzian z rolnictwa klasa 2 liceum Angry birds na tel obslugujacy java gazeta lego client metin2 2011 download biografia jobsa audiobook torrent tapety paczka 240x320 kobiety ruszajace sie tapety na avile sprawdzian z matematyki o pi chomikuj CRAK DO NFS CARBON heroes 5 zlota edycja download torrent cd key do heroes 6 forum aktywator windows xp home edition sp3 kod do heroes 6 chomikuj do pobrania gta vice city d3dcompiler 43 dll dla windows 7 pisemne podanie do policjii chomikuj gry java heroes gry diamenty pc garmin mobile na symbiana nokia e7 ja kaca mam silnego jak wlaczyc 2 karty w nokia e71tv motywy samsung galaxy s 2 wladca pierscieni 1 pobierz tapety na samsung avilla pilka nozna przed switem do pobrania lektor pl agrar simulator 2011 original gry ps3 na chomiku xperia neo v wgranie dzwonkow pobieranie plikow file sonic schematy na szydelkowe bombki gry z monster high sex dla doroslych bonus systems polska lista sklepow igo 2011 q3 android chomikuj swiec gwiazdeczko podklad moje sprawdziany kl3 pobierz skyrim kody do umiejetnosci boardwalk empire 02011 torent gry java na samsung gt s3500 skypena tabletki gry na nokie 500 360 x 640 chomikuj euroscan pobieranie stronghold 3 crack only sprawdziany z rosyjskiego wot i my 3 magda m online odcinek 6 sezon 4 jaki jest klucz online do gry Heroes VI? minecraft 1 8 1 chomikuj za darmo fifa 2012 n8 dowload postal 3 patch 1 11 kobiety z 6 pietra chomikuj lektor klucze do gry football manager 2012 pryskajace kulki download film roza chomikoj ryba koi motyw mapka ze sniegiem ls 2011

Seite 3 von 3 ErsteErste 123