-
@Alphaflex
that's it - bringst es auf den Punkt.
Dafür hat man ja eine DVD, gibt die Weiter-Taste.
Gestellte Videos finde ich jedenfalls langweilig, egal wie super klasse das Menü ist...wen interessiert das.
Außerdem schau Dir mal die Gallasch FIBO Videos an, haben fast alle Athleten die gleiche Posing Musik...wg. Gema
Mitsuro Okabe hat super Videos gemacht und bringt auch weiter mit die besten raus. Freue mich schon auf BFO2005
-
-
75-kg-Experte/in
wow...diese bilder sind ja abartig geil...richtig gute Form...wie ein Monster...er sieht langsam so aus wie "the HULK"...nur ist er noch nicht grün. Er ist einfach hammergeil!!!!!!!!!! Ronnie is the best und zum 8. mal Mr. Olympia...yeah...
-
Ronnie Coleman zu seiner neuen Dvd:
Well I made this DVD specifically for you because I did a lot of talking between sets. To let you in on a lil top secret information, I even had an M/C in this one who asked me questions in between sets but don't tell nobody, lets just keep this one between us and let every body else be shocked.
Ronnie
-
-
75-kg-Experte/in
light weight baby....
ohne worte...
freue mich auf die dvd
-
Sportrevue Leser
das video mit dem trizeps ist ja geil!
ich ahbe ja selbst schon mit 90 kilo french press gemacht, allerdinsg schrägbank und nicht wie er im sitzen mit einer leichtigkeit und dabei 140 kilo drauf!
// design . love & rock'n roll - www.enrico-seidler.com
-
Sportstudent/in
-
Ronnie Coleman - On The Road (Dual price US$39.95 or A$59.95)
World Wide Release December 2005 - Order to reserve your copy now!!
See Ronnie's full HARDCORE WORKOUT and POSING when on the road!
Shot in Australia over 3 days in October 2005 with 3 cameras, just 5 days after his historic 8th Olympia victory. Ronnie is hard and ripped - you've never seen him like this for a full body workout shoot. Between sets, Ronnie explains how and why he does each exercise - Mr. Olympia reveals his secrets. Witness the insanely heavy weights used, this isn't performed for the camera, it's real and intense. Ronnie performs his Mr Olympia posing routine on stage. His special seminar posing routine at the Fitness Warehouse is also included.
101 minutes of mind bending, gut busting workout action with the king of bodybuilding. Plus 14 minutes of special features - Total running time 115 minutes.
SPECIAL FEATURES:
* Ronnie’s personal comments
* Signing photos with his fans
* Back stage pumping
* Photo Gallery
http://media.putfile.com/ronnie-1024
-
Flex Leser
Einfach Ronnie halt...
Beim Video hab ich leider keinen Ton, ihr?
@ Squat: 90 kg French Press?
"Ich bin beim Berliner" John F. Kennedy 26.6.1963.
"Everybody loves free speech until you use free speech" John Bradshaw Layfield.
___VIP_des___
AthletikVereins
--RaWWalter--