Hehe des is luschdig - da gehts ja mal richtig gut zu...
Kann mich mal jemand aufklären was es mit Silvio auf sich hat? - hab grad leider nicht die Zeit mir die 10 Seiten reinzuziehen
Jan
Well there some pics posted on the boards that were not taken by AMI. So BOB and Shawn talked to Silvio before prejudging and said he was going to possibly lose his contract. He was devastated myself and milos had to get his morale up to go out there and do battle. Then onstage as the awards were passed out Shawn told Silvio if he was with who he was supposed to be with he would have placed higher. At dinner after the show me and Silvio prdered pizza in the restaurant and Shawn text Silvio saying he could not help him with the contract. Now after Milos paid for a place to stay when he got to fullerton let him stay at his house for 6weeks helped with his contract etc etc BOB and Shawn talked him into not going to Milos Seminar. These kind of antics should not be presented by a Rep even though Bob aint my Rep. IFBB athletes should respected and supprted not bullied. That is why I am asking for him to be removed from this so called position.
silvio samuel ist nicht länger im "TEAM-MILOS", milos' gutgläubigkeit wird anscheinend von "freunden" gerne ausgenutzt und schnell wieder vergessen...
weiss jemand wieso badell nicht mehr im "TEAM-MILOS" ist?
gehörte er jemals dazu? meines wissens bereitet er sich nur gelegntlich die letzten paar wochen bei milos vor. sein einziges problem das milos in den griff bekam, war ja seine wasserspeicherung. ausserdem wenn jemand durch milos hilfe erfahrung in bezug auf seinen eigenen körper sammelt, kann er sich ja evtl dadurch selber vorbereiten und ist nicht mehr auf die hilfe angewisen. is ja schwachsionn aus freundschaft ewig sich von sich von jemandem vorzubreiten, da man ihn ja auch schliesslich bezahlen muss.
Lesezeichen