-
Thanks alot BBszene for putting so much pictures of me online!
You can find my website at: www.edvanamsterdam.nl Besides a Dutch version I also have an English version for people from outside The Netherlands.
Good luck with your website!
-
Flex Leser
@EdvanAmsterdam
Welcome on board Ed
-
Junior ADMIN
@@EdvanAmsterdam
Auch von mir : Welcome on board
DSG
Wer Schreib/Tippfehler findet kann sie behalten!
Mir ist egal ob du schwarz, weiß, hetero, schwul, lesbisch, klein, groß, fett, dünn, reich oder arm bist. Wenn du nett zu mir bist, bin ich nett zu dir. So einfach ist das!
Außer Du bist ein Grüne- Wähler. Dann quatsch mich nicht an!
BITTE stellt mir keine Ernährung & Trainingsfragen mehr über PM dazu haben wir das Forum!
DSG in Aktion Part1-- DSG in Aktion Part2
Mein Trainingssystem "PBs"
NEW -- 3x10+3PBs--NEW
-
Thank you all for your warm Welcome!
I hope you all liked my performance at the Hungarian Pro... I really had a great time there!
I try to keep you all posted about my efforts and my next competitions.
Ofcourse you can also check my website. I hope next week nice pics of the NOC will be online!
Take care !!!!
From Amsterdam...
Van Amsterdam
-
Flex Leser
@Ed
I'm sorry, I was unable to attend the Hungarian pro but I saw you at the Night of Champions this year where you were in awesome shape . There were a few guys which belonged behind you( especially George Farrah, Qunicy Taylor ( Who was way off ) and Mike Morris ( You have better overal balance and less weak points ). I wish all the best for you upcoming competitions
Regards,
Arnold
-
Hermann Groß
Hi, kennt zufällig jemand die Kontaktadresse, bzw. Homepage (falls er eine hat) von HERMANN GROß ?
Er machte dieses Jahr einen ersten Platz bei der Int. NAC Deutschen Meisterschaft.
-
Flex Leser
Hier ist die Homepage eines Athleten, der meiner Meinung nach ueber ein enormes Potenzial verfuegt. Schaut euch seine Fotos an bei denen er praktisch in Wettkampfform ist.
http://www.matttsinkorang.com/
Gruß,
Arnold
-
Discopumper/in
-
Sportrevue Leser
-
Sportrevue Leser
Re: Hermann Groß
 Zitat von BodybuilderWorld
Hi, kennt zufällig jemand die Kontaktadresse, bzw. Homepage (falls er eine hat) von HERMANN GROß ?
Er machte dieses Jahr einen ersten Platz bei der Int. NAC Deutschen Meisterschaft.

Versuchs mal hiermit - eine eigene Homepage hat er denke ich nicht.
Das ist das Studio von seinem Freund und Trainingspartner Stephan Große, auch NAC gestartet. Dort ist er sicher zu erreichen.
Powerhouse
Wilhelmstrasse 29
38100 Braunschweig
Tel. 0531-124919